IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

21. diel - Unity (C #) Android: Nové UI

V minulej lekcii, Unity (C #) Android: Pauza , som sa zaoberal možnosťou pozastaviť hru.

V dnešnom dieli by som chcel ukázať nejaké základné možnosti nového UI, ktorý prišiel s Unity 4.6. Ako ďalšie fičura prichádza otázka, či chcete hru naozaj vypnúť.

Video

ReactionScript

Reakcie boli zmenené na public, aby mohli byť nastavené v inšpektorovi ako metódy, ktoré sa zavolajú pri kliknutí na tlačidlo

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ReactionScript : MonoBehaviour {

    private void ClickedArcade()
    {
        print("clicked Arcade");
    }

    public void ClickedSurvival()
    {
        //print("clicked survival");
        Application.LoadLevel("default_Scene");
    }

    public void ClickedExit()
    {
        Application.Quit();
    }

}

PanelMananager

Trieda slúži ako prepínač medzi panelmi.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class PanelManager : MonoBehaviour
{


    public GameObject[] panels;

    private int currentPanelIndex;

    // Use this for initialization
    void Start ()
    {
        currentPanelIndex = 0;
    }

    public void ChangePanel(int panelIndex)
    {
        panels[currentPanelIndex].SetActive(false);
        currentPanelIndex = panelIndex;
        panels[currentPanelIndex].SetActive(true);
    }
}

Ako hra vyzerá teraz?

Hra v C# .NET Unity 3D - Tvorba 2D arkády pre Android v Unity

Problémy?

Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch alebo mi napísať do správ.

V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Nové UI FIX , sa budem zaoberať otázkami z tejto lekcie.


 

Predchádzajúci článok
Unity (C #) Android: Pauza
Všetky články v sekcii
Tvorba 2D arkády pre Android v Unity
Preskočiť článok
(neodporúčame)
Unity (C #) Android: Nové UI FIX
Článok pre vás napísal vratislavino
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity