21. diel - Unity (C #) Android: Nové UI
V minulej lekcii, Unity (C #) Android: Pauza , som sa zaoberal možnosťou pozastaviť hru.
V dnešnom dieli by som chcel ukázať nejaké základné možnosti nového UI, ktorý prišiel s Unity 4.6. Ako ďalšie fičura prichádza otázka, či chcete hru naozaj vypnúť.
Video
ReactionScript
Reakcie boli zmenené na public, aby mohli byť nastavené v inšpektorovi ako metódy, ktoré sa zavolajú pri kliknutí na tlačidlo
using UnityEngine; using System.Collections; public class ReactionScript : MonoBehaviour { private void ClickedArcade() { print("clicked Arcade"); } public void ClickedSurvival() { //print("clicked survival"); Application.LoadLevel("default_Scene"); } public void ClickedExit() { Application.Quit(); } }
PanelMananager
Trieda slúži ako prepínač medzi panelmi.
using UnityEngine; using System.Collections; public class PanelManager : MonoBehaviour { public GameObject[] panels; private int currentPanelIndex; // Use this for initialization void Start () { currentPanelIndex = 0; } public void ChangePanel(int panelIndex) { panels[currentPanelIndex].SetActive(false); currentPanelIndex = panelIndex; panels[currentPanelIndex].SetActive(true); } }
Ako hra vyzerá teraz?

Problémy?
Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch alebo mi napísať do správ.
V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Nové UI FIX , sa budem zaoberať otázkami z tejto lekcie.