15. diel - Unity (C #) Android: Oprava sekanie, nakláňanie
V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Animácie draka , sme upravili hráča a vytvorili pre draka animácie.
V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Animácie draka , som sa zaoberal ľahkou optimalizáciou, pričítaním skóre a zastavením hráča na začiatku.
Video
Úprava Player Move Script
Do tohto skriptu pribudla rotácie hráčov.
using UnityEngine; using System.Collections; public class PlayerMoveScript : MonoBehaviour { float flapAmount = 10; public float speed = 150; bool android; // Use this for initialization void Start() { if (Application.platform == RuntimePlatform.Android) android = true; else android = false; } // Update is called once per frame void Update () { if(Input.GetKeyDown(KeyCode.Escape)) { Application.LoadLevel(0); } Vector3 vel = rigidbody2D.velocity; if (!android) { if (Input.GetMouseButtonDown(0) || Input.GetKeyDown(KeyCode.Space)) { vel = Flap(vel); } } else { if (Input.touches.Length > 0) { vel = Flap(vel); } } vel.x = speed * Time.deltaTime; rigidbody2D.velocity = vel; RotateMe(vel.y); } void RotateMe(float y) { // -20, 10 // -70, 0 // 0 -70 if(y >= 0) { transform.rotation = Quaternion.Euler(0, 0, 0); } else { float angle = Mathf.Lerp(0, -70, -y); transform.rotation = Quaternion.Lerp(transform.rotation, Quaternion.Euler(0, 0, angle), 0.05f); } } Vector3 Flap(Vector3 v) { v.y = flapAmount; return v; } }
Vyriešenie sekanie, úprava CameraFollowPlayer
using UnityEngine; using System.Collections; public class CameraFollowPlayer : MonoBehaviour { public Transform observingObject; public bool withOffset; public int offset; void Update() { if (observingObject == null) return; Vector3 pos = transform.position; Vector3 newPos = observingObject.position; if (withOffset) newPos.x += offset; newPos.z = pos.z; newPos.y = pos.y; transform.position = Vector3.Lerp(transform.position, newPos, 1f); } }
Ako hra vyzerá teraz?
Problémy?
Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.
V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Healthbar 1 , naprogramujeme základné healthbar s textom.