17. diel - Unity (C #) Android: Healthbar 2
V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Pauza , sme pridali možnosť pauzy a naučili sa, ako funguje čas v Unity.
V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Pauza , som sa zaoberal vytvorením ukazovatele zdravia, ktorý mal text a jednoduché zmenšovanie od stredu.
V tomto videu je viac vizuálnych zmien, než kódových.
Video
Úprava HealthScript
V skripte bolo upravené len niekoľko riadkov. Pretože sme menili hierarchiu objektov, nejaké riadky by odkazovali na neexistujúce objekty.
using UnityEngine; using System.Collections; public class HealthScript : MonoBehaviour { int health = 100; float initSize; bool dead = false; // Use this for initialization void Start () { initSize = transform.localScale.x; health = 100; RefreshScore(); } void Hit(int damage) { if (dead) return; health -= damage; RefreshScore(); if (health <= 0) Die(); } void Die() { dead = true; } void OnGUI() { if(dead) { if(GUILayout.Button("Restart")) { Application.LoadLevel(Application.loadedLevel); } } } void RefreshScore() { //transform.GetChild(0).guiText.text = "Health: " + health; Vector3 scale = transform.localScale; scale.x = initSize / 100 * health; transform.localScale = scale; } }
Ako hra vyzerá teraz?
Problémy?
Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.
V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Animácie draka , upravíme hráča, zmeníme guľu na draka a pridáme mu animáciu.