IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

17. diel - Unity (C #) Android: Healthbar 2

V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Pauza , sme pridali možnosť pauzy a naučili sa, ako funguje čas v Unity.

V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Pauza , som sa zaoberal vytvorením ukazovatele zdravia, ktorý mal text a jednoduché zmenšovanie od stredu.

V tomto videu je viac vizuálnych zmien, než kódových.

Video

Úprava HealthScript

V skripte bolo upravené len niekoľko riadkov. Pretože sme menili hierarchiu objektov, nejaké riadky by odkazovali na neexistujúce objekty.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class HealthScript : MonoBehaviour {

    int health = 100;
    float initSize;

    bool dead = false;

    // Use this for initialization
    void Start () {
        initSize = transform.localScale.x;
        health = 100;
        RefreshScore();
    }

    void Hit(int damage)
    {
        if (dead)
            return;


        health -= damage;
        RefreshScore();

        if (health <= 0)
            Die();
    }

    void Die()
    {
        dead = true;
    }

    void OnGUI()
    {
        if(dead)
        {
            if(GUILayout.Button("Restart"))
            {
                Application.LoadLevel(Application.loadedLevel);
            }
        }
    }

    void RefreshScore()
    {
        //transform.GetChild(0).guiText.text = "Health: " + health;

        Vector3 scale = transform.localScale;
        scale.x = initSize / 100 * health;
        transform.localScale = scale;
    }
}

Ako hra vyzerá teraz?

Tvorba 2D arkády pre Android v Unity

Problémy?

Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.

V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Animácie draka , upravíme hráča, zmeníme guľu na draka a pridáme mu animáciu.


 

Predchádzajúci článok
Unity (C #) Android - Pauza
Všetky články v sekcii
Tvorba 2D arkády pre Android v Unity
Preskočiť článok
(neodporúčame)
Unity (C #) Android: Animácie draka
Článok pre vás napísal vratislavino
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity