13. diel - Unity (C #) Android: Prestavba, nová grafika, vrstvy
V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Healthbar 1 , sme do našej arkády pridali healthbar.
V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Healthbar 1 , som riešil nejaké tie restíky. Našiel sa ochotný a schopný grafik, ktorý mi dodal nejaké ASSET pre hru, takže je v tomto videu predvediem, naučím vás přeimportovat asset a celkovo zmeníme kolízne systém.
Novinka !: Ak máte dotaz, môžete sa pýtať buď tu na itnetwork.cz u článku, alebo novo tu: ODDT Studio Tutorial Facebook Page
Video
Follow Player Script
Skript následnování hráčov
using UnityEngine; using System.Collections; public class FollowPlayerScript : MonoBehaviour { public Transform playerRef; bool error = false; void Start() { if (playerRef == null) error = true; } // Update is called once per frame void Update () { if (error) return; //transform.position = new Vector2(playerRef.position.x, transform.position.y); Vector2 pos = transform.position; pos.x = playerRef.position.x; transform.position = pos; } }
Eraser Script
Úprava Eraser skriptu, ktorý bude okrem mazanie Stalag taky posúvať steny a pozadia
using UnityEngine; using System.Collections; public class EraserScript : MonoBehaviour { void OnTriggerEnter2D(Collider2D col) { if(col.CompareTag("Stalag")) { if(col != null) Destroy(col.gameObject); } if(col.CompareTag("Wall") || col.CompareTag("Background")) { col.SendMessage("Move"); } } }
Ako hra vyzerá teraz?
Problémy?
Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.
V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Štart, Skóre, PlayerPrefs , vyriešime zastavenie hráča na začiatku levelu, skóre a ukladanie.