Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

13. diel - Unity (C #) Android: Prestavba, nová grafika, vrstvy

V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Healthbar 1 , sme do našej arkády pridali healthbar.

V minulej lekcii, Unity (C #) Android - Healthbar 1 , som riešil nejaké tie restíky. Našiel sa ochotný a schopný grafik, ktorý mi dodal nejaké ASSET pre hru, takže je v tomto videu predvediem, naučím vás přeimportovat asset a celkovo zmeníme kolízne systém.

Novinka !: Ak máte dotaz, môžete sa pýtať buď tu na itnetwork.cz u článku, alebo novo tu: ODDT Studio Tutorial Facebook Page

Video

Follow Player Script

Skript následnování hráčov

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class FollowPlayerScript : MonoBehaviour {

    public Transform playerRef;
    bool error = false;

    void Start()
    {
        if (playerRef == null)
            error = true;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

        if (error)
            return;


        //transform.position = new Vector2(playerRef.position.x, transform.position.y);
        Vector2 pos = transform.position;

        pos.x = playerRef.position.x;

        transform.position = pos;
    }
}

Eraser Script

Úprava Eraser skriptu, ktorý bude okrem mazanie Stalag taky posúvať steny a pozadia

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class EraserScript : MonoBehaviour {

    void OnTriggerEnter2D(Collider2D col)
    {
        if(col.CompareTag("Stalag"))
        {
            if(col != null)
                Destroy(col.gameObject);
        }



        if(col.CompareTag("Wall") || col.CompareTag("Background"))
        {
            col.SendMessage("Move");
        }
    }


}

Ako hra vyzerá teraz?

Tvorba 2D arkády pre Android v Unity

Problémy?

Ak máte nejaké otázky, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.

V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Štart, Skóre, PlayerPrefs , vyriešime zastavenie hráča na začiatku levelu, skóre a ukladanie.


 

Predchádzajúci článok
Unity (C #) Android - Healthbar 1
Všetky články v sekcii
Tvorba 2D arkády pre Android v Unity
Preskočiť článok
(neodporúčame)
Unity (C #) Android: Štart, Skóre, PlayerPrefs
Článok pre vás napísal vratislavino
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity