Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

6. diel - Unity (C #) Android: Pohyb, grafika, particles

V minulej lekcii, Unity (C #) Android: GUI - Menu 1 , sme sa zaoberali vytváraním GUI kódom.

V minulej lekcii, Unity (C #) Android: GUI - Menu 1 , sme si Unity nastavili na Android. "Druhá lekcia sa zaoberá hráčom: pohybom, grafikou a particles.

Video

Vytvorenie hráča

Pridávam skript, ktorý je použitý vo videu, ak sa vám ho nechce opisovať :)

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class PlayerMoveScript : MonoBehaviour {

    float flapAmount = 10;
    public float speed = 150;
    Rigidbody2D rigid;
    bool android;

    // Use this for initialization
    void Start () {

        rigid = GetComponent<Rigidody2D>();
        if (Application.platform == RuntimePlatform.Android)
            android = true;
        else
            android = false;
    }

    // Update is called once per frame
    void Update () {

        Vector3 vel = rigid.velocity;
        print (vel);

        if (!android)
        {
            if (Input.GetMouseButtonDown (0) || Input.GetKeyDown(KeyCode.Space))
            {
                vel = Flap(vel);
            }
        }
        else
        {
            if(Input.touches.Length > 0)
            {
                vel = Flap(vel);
            }
        }

        vel.x = speed * Time.deltaTime; // plynulý pohyb dopředu

        rigid.velocity = vel; // upravenou hodnotu ve 'vel' uložíme zpět jako vlastnost rigidbody2D
    }

    Vector3 Flap(Vector3 v) // funkce, která se postará, aby nám fireball popolétl
    {
        v.y = flapAmount;
        return v;
    }

}

Ako hra vyzerá teraz?

Tvorba 2D arkády pre Android v Unity

Problémy?

Ak máte nejaké otázky ohľadom nastavovania, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.

V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Generovanie Stalag , sa budeme venovať tvorenia mapy.


 

Predchádzajúci článok
Unity (C #) Android: GUI - Menu 1
Všetky články v sekcii
Tvorba 2D arkády pre Android v Unity
Preskočiť článok
(neodporúčame)
Unity (C #) Android: Generovanie Stalag
Článok pre vás napísal vratislavino
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity