Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

5. diel - Unity (C #) Android: Nastavenie prostredia

Ahoj, vítam všetkých priaznivcov Unity3D a celkovo tvorby hier. Rozhodol som sa pre kurz, ktorý by mohol pomôcť všetkým, ktorí sa pokúša o vytvorenie nejakej pekné gamesky pre Android. V angličtine ich je dosť, ale nie všetci sú angličtinu.

Sám ešte neviem, aká hra z toho vzíde. Ak budete mať nejaké otázky, môžem tutoriály viesť smerom, ktorý vyhovie čo najviac ľuďom. Trebárs nám z toho nakoniec vznikne nový Flappy Bird, čo my vieme? :-)

Krátke info o vydanie

Pre začiatok by som rád ešte informoval, že po publikovanie aplikácie na Google Play vám môže appky pokojne zarábať peniaze, pretože Unity Technologies dovoľuje aj vo Free verzii robiť platené aplikácie. (Mám pocit, že som niekde čítal, že zisky ale nesmie prekročiť 100 tisíc dolárov). Celkovo publikovanie na Google Play si ukážeme až budeme mať hru hotovú.

Video

Teraz už k samotnému tutoriálu. Už nemá cenu dlho zahmlievať, čo vo videu uvidíte. Radšej vám ho sem hodím rovno. Prvý diel je o nastavení Unity k vývoju pre Android.

Dôležité odkazy z videa:

Ako hra vyzerá teraz?

Tvorba 2D arkády pre Android v Unity

Čo vás čaká?

Zatiaľ som nenačal žiadny kód, ale hneď v budúcom dieli sa ho dočkáte, nemajte strach.

Problémy?

Ak máte nejaké otázky ohľadom nastavovania, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.

V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: GUI - Menu 2 , sa budeme venovať kľúčovému nastavenia hráča.

V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Generovanie Stalag, 2. časť , sa budeme zaoberať tvorbou menu bez programovania.


 

Predchádzajúci článok
Unity (C #) Android: Generovanie Stalag, 2. časť
Všetky články v sekcii
Tvorba 2D arkády pre Android v Unity
Preskočiť článok
(neodporúčame)
Unity (C #) Android: GUI - Menu 2
Článok pre vás napísal vratislavino
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
1 hlasov
Autor se věnuje programování v C#, především pak ve vývojovém prostředí Unity3D. Má asi pětileté zkušenosti s programováním a momentálně pracuje na připravované hře Azulgar: Beyond The Frontiers.
Aktivity