Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Challenger

Jednoduchá 2D hra pre dvoch hráčov, ktorí súperia na jednom telefóne v rôznych minihrách.

Hra bude obsahuje 3 minihry

  1. Objaví sa vlajka štátu a hráč musí čo najrýchlejšie vybrať správnu odpoveď, ktorému štátu patrí.
  2. Je o jednoduché matematike. Čo najrýchlejšie napísať výsledok príkladu.
  3. Hráč musí čo najrýchlejšie zareagovať akonáhle sa objavia 3 rovnaké obrázky.

Bol som dosť pracovne vyťažený a nemohol som súťaži venovať veľa času a zdrojové kódy preto vyzerajú tak, ako vyzerajú : D

Hra je napísaná v C# v engine Unity 2017

Hodnotenie porotcov

Aplikácia bola vytvorená do súťaže ITnetwork summer 2017

Programátorská súťaž ITnetwork summer 2017 - Zdrojákoviště Unity - 2D hry
  • David Čapka (9 bodov) - Niekto si úspech vydre, niekto ho získa dobrým nápadom. Situácia mi tu príde podobná ako u hry C# vs. Java, jednoduchá hra, ktorá je ale návyková a jednoducho funguje. Vďaka 3 módom tomu nie je čo sa týka hrateľnosti čo vytknúť. Keby to malo aj zvuky, dal by som 10. Parádny prácička.
  • Lucie Hartingerová (8 bodov) - Hra je jednoduchá na pochopenie, má vysokú hrateľnosť a je pre dvoch. Úplne chýbal zvuk.
  • Tomáš Bitter (8 bodov) - Je skvelé, že hra je pre dvoch hráčov na jednom zariadení. Po technickej stránke tomu nie je moc čo vytknúť, snáď len by bolo dobré, keby sa medzi hernými módy dalo prepínať, namiesto vypínanie a zapínanie aplikácie.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 14x (60.89 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#

 

Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště Unity - 2D hry
Článok pre vás napísal Štěpán Wünsch
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Obyčejný člověk, který si jednoho dne stáhnul GameMaker a začal ve svém volném čase tvořit hry a programovat v GML. Později objevil sílu CSharpu a Unity.
Aktivity