Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Rpg Drabia

Máte radi klasické RPG s plnením úloh, zháňaním lepšie výbavy, levelovaním postavy (a následným rozdeľovaním bodov do vlastností) a zabíjaním kostlivcov?

Ak áno, tak ste tu správne.

Drabia je klikacie 3D RPG hra inšpirovaná hrami ako Diablo alebo Gothic a je vytvorená v Unity + C #.

Hra je v rannej alpha fáze, takže veľa vecí ešte nefunguje alebo chýba úplne.

Hrateľnosť by mala byť na cca 30-60 minút, questov, nepriateľov i predmetov je v hre zatiaľ iba niekoľko na vyskúšanie základných mechanizmov.

ZIP archív sa hrou má cca 400 MB, samotná hra po rozbalení potom cca 1GB.

V odkaze sú pre prípadných záujemcov aj zdrojáky všetkých scriptov, čo som pre hru napísal.

Autori hry

  • Matyáš Vonz - hudba
  • Luboš Běhounek (Satik) - programovanie, dizajn, všetko ostatné :)
  • Unity store :) - grafika

Pre sledovanie budúceho vývoja hry môžete doraziť na Discord: https://discord.gg/FNgpkh

Vyjadrenie poroty

  • Dan Vítek - 10 bodov - Uvítal by som nejakú mapku sveta, ale to je detail :) . Občas mi hnevali kolízie (vošiel som do textúry domu, alebo keď som klikol na NPC, postava cez neho veselo prešla, občas to vyšlo až na 3. pokus). Každopádne je to super základ pre hru.
  • Adam Ježek - 8 bodov - Jednoduchá hra, priemerná grafika, krátky demo príbeh. Niektoré predmety sa mi nedarilo zobrať, bolo by fajn, keby šlo otáčať kamerou, na začiatku som si pripadal pomerne stratený, viac nápovedí by možno neuškodilo.

Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 63x (425.38 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#

 

Všetky články v sekcii
Zdrojákoviště Unity - 3D hry
Článok pre vás napísal Luboš Běhounek Satik
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Autor se nyní živí programováním v C++, ale jeho nejoblíbenějším jazykem je C#. První hru napsal okolo roku 2000.
Aktivity