Crazyball
Hra pre mobilné zariadenia, v ktorej máte za úlohu dostať guľôčku do cieľa. Dráha je vyrobená z rôznych povrchov, ako ľad, tráva, betón, ... a tieto majú rôzne trecie vlastnosti. Okrem klasických panelov je dráha zložená z mostov, skokanské mostíky, výťahov, schodov, ... Cestu vám budú znepríjemňovať rôzne prekážky (diery v dráhe, škodiace fľaštičky, ktoré obráti ovládanie, ...). Na každé kolo je stanovený čas pre jeho dokončenie. Rovnako je možné získavať rôzne bonusy, ako je navýšenie času pre dokončenie kola, mince pre možnosť vykúpenia z konca hry, ...
Ovládanie
Hra sa ovláda pomocou rotácie mobilného zariadenia (Accelerometer) a kľučku na display, ten umožní skok.
Citlivosť ovládania sa dá ovplyvniť v nastavení hry, kde je možné nastaviť aj ďalšie vlastnosti, ako hlasitosť zvuku, hudby, ...
Hra je vytvorená v Unity a Visual Studio 2019.
Hodnotenie poroty
Tento projekt sa zúčastnil súťaže ITnetwork summer 2020.
porotca | bodov | hodnotenie |
---|---|---|
David Čapka |
10 | Remake legendárnych guličiek na prvý iPhone. Je zaujímavé, ako sa často stáva, že sú v ročníku konkurenčné hry, napr. Raz sme tu mali dvoje tanky, tento rok tu máme 2 guličky. Levely vyzerajú veľa prepracované, gameplay spestrujú efekty, takto nejako si hru predstavujem, baví ma preskúmavať čo na mape je a nechávať sa prekvapiť čo bude ďalej, skvelá práca!:) Túto hru by som si kúpil. |
Samuel Hél |
10 | 3D Hra na Android z pohľadu zhora a ovládaním pomocou akcelerometra. Rád vidím, keď autor využíva u hier senzory telefónov. Došiel som do druhého levelu, kde som hneď na začiatku zomrel, namiesto zaplatenia piatich peniažkov som dal druhú možnosť a objavil som sa zase u prvého levelu, čo som nečakal a naštvalo ma to. Peniaze po reštarte (smrti) levelu zostávajú, čo sa dá zneužiť a peniažky nafarmit. Levely sú bohato spracované objekty a je tu aj špeciálne "jedlo", vďaka ktorému sa guľôčka stane väčší a alebo smart. Neviem ale, čo smart gulička robí. Stačí pokračovať v leveloch, opraviť bugy, zhezčit menu, a stane sa to plnohodnotnou hrou na mobil. |
michal Čapka |
10 | Tak to je super, trochu ma to nostalgicky vrátilo do dôb, kedy sa u nás na gymplu objavil prvý dotykový iPod a my sme v zadnej lavici Hrali podobnú hru celé hodiny. Potom sa objavil Super Monkey Ball, čo bol taký upgrade, ktorý bol už rozhodne zábavnejšie, práve vďaka rôznym power-upom a zberu mincí. Tvoje hra mi príde presne ako taký prienik. Moc som si ju užil, dobrá práca. |
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 11x (65.09 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#