16. diel - 3D strieľačka v Unity - Zmena zbrane - Efekt výstrelu
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Úprava terénu, streľba a animácie prebíjania v Unity3D, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnom Unity3D tutoriále budeme pokračovať v implementácii novej zbrane - pištole z lekcie Zmena zbrane - Nastavenie druhej zbrane. Upravíme potrebné objekty a pridáme efekt výstrelu.
Úpravy objektov
Vykonáme nevyhnutné úpravy pri objektoch:
- Assault_Rifle 01 _FPSController,
- Gun Camera,
- Handgun 01 _FPSController,
- amrs_handgun 01,
- Player.
V okne Hierarchy klikneme na podobjekt Assault_Rifle 01 _FPSController objektu Gun Camera, ktorý je podobjektom objektu nášho hráča Player. Objektu Assault_Rifle 01 _FPSController odstránime [
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Unity3D tutoriále budeme pokračovať v implementácii novej zbrane - pištole. Upravíme potrebné objekty a pridáme efekt výstrelu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.