14. diel - 3D strieľačka v Unity - Prebíjanie - Skript Shoot
V minulej lekcii, 3D strieľačka v Unity - Animácie streľby pre pištoľ , sme si ukázali tvorbu prechodov jednotlivých animácií a upravili skript, aby sme mohli strieľať z našej druhej zbrane len po jednom výstrele.
V dnešnom Unity3D tutoriále dokončíme práce na
funkcionalite prebíjania a zobrazenia zostávajúcich
nábojov editáciou skriptu Shoot
. Nakoniec funkcionalitu
otestujeme 😀
Úprava skriptu Shoot
Upravíme si skript Shoot
na streľbu.
Menné priestory
Medzi menné priestory si pridáme knižnicu UnityEngine.UI
pre
prácu s textom:
using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; using UnityEngine.UI; // Tento riadok sme pridali
Premenné
Najprv si do skriptu Shoot
pridáme tieto premenné:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Unity3D tutoriále dokončíme práce na funkcionalite prebíjania a zobrazenia zostávajúcich nábojov editáciou skriptu Shoot.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.