6. diel - Unity (C #) Android: Pohyb, grafika, particles
V minulej lekcii, Unity (C #) Android: GUI - Menu 1 , sme sa zaoberali vytváraním GUI kódom.
V minulej lekcii, Unity (C #) Android: GUI - Menu 1 , sme si Unity nastavili na Android. "Druhá lekcia sa zaoberá hráčom: pohybom, grafikou a particles.
Video
Vytvorenie hráča
Pridávam skript, ktorý je použitý vo videu, ak sa vám ho nechce opisovať
using UnityEngine; using System.Collections; public class PlayerMoveScript : MonoBehaviour { float flapAmount = 10; public float speed = 150; Rigidbody2D rigid; bool android; // Use this for initialization void Start () { rigid = GetComponent<Rigidody2D>(); if (Application.platform == RuntimePlatform.Android) android = true; else android = false; } // Update is called once per frame void Update () { Vector3 vel = rigid.velocity; print (vel); if (!android) { if (Input.GetMouseButtonDown (0) || Input.GetKeyDown(KeyCode.Space)) { vel = Flap(vel); } } else { if(Input.touches.Length > 0) { vel = Flap(vel); } } vel.x = speed * Time.deltaTime; // plynulý pohyb dopředu rigid.velocity = vel; // upravenou hodnotu ve 'vel' uložíme zpět jako vlastnost rigidbody2D } Vector3 Flap(Vector3 v) // funkce, která se postará, aby nám fireball popolétl { v.y = flapAmount; return v; } }
Ako hra vyzerá teraz?
Problémy?
Ak máte nejaké otázky ohľadom nastavovania, neváhajte sa opýtať v komentároch, alebo mi napísať do správ.
V budúcej lekcii, Unity (C #) Android: Generovanie Stalag , sa budeme venovať tvorenia mapy.