17. diel - 3D strieľačka v Unity - Zmena zbrane - Skripty
V minulej lekcii, 3D strieľačka v Unity - Správanie nepriateľa , sme sa naučili programovať správanie nepriateľa.
V dnešnom Unity3D tutoriále dokončíme implementáciu
zmeny zbrane na pištoľ z lekcie Zmena
zbrane - Efekt výstrelu. Tentoraz budeme programovať. Upravíme naše
skripty CameraMove
, Move
a Shoot
.
Nakoniec zmenu zbrane otestujeme.
Úprava skriptu CameraMove
Upravíme skript CameraMove
, aby sme mohli meniť zbraň
kolieskom myši.
Menné priestory
Medzi menné priestory si pridáme knižnicu UnityEngine.UI
pre
prácu s textom:
using System.Collections; using System.Collections.Generic; using UnityEngine; using UnityEngine.UI; // Tento riadok sme pridali
Premenné
Do skriptu CameraMove
si pridáme tieto premenné:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V Unity3D tutoriále dokončíme implementáciu zmeny zbrane na pištoli. Upravíme naše skripty CameraMove, Move a Shoot. Nakoniec zmenu zbrane otestujeme.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.