IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

17. diel - 3D strieľačka v Unity - Zmena zbrane - Skripty

V minulej lekcii, 3D strieľačka v Unity - Správanie nepriateľa , sme sa naučili programovať správanie nepriateľa.

V dnešnom Unity3D tutoriále dokončíme implementáciu zmeny zbrane na pištoľ z lekcie Zmena zbrane - Efekt výstrelu. Tentoraz budeme programovať. Upravíme naše skripty CameraMove, Move a Shoot. Nakoniec zmenu zbrane otestujeme.

Úprava skriptu CameraMove

Upravíme skript CameraMove, aby sme mohli meniť zbraň kolieskom myši.

Menné priestory

Medzi menné priestory si pridáme knižnicu UnityEngine.UI pre prácu s textom:

using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI; // Tento riadok sme pridali

Premenné

Do skriptu CameraMove si pridáme tieto premenné:


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 725 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 26 článkom (20 lekcií, 6 testov) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Unity3D tutoriále dokončíme implementáciu zmeny zbrane na pištoli. Upravíme naše skripty CameraMove, Move a Shoot. Nakoniec zmenu zbrane otestujeme.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Tomáš Brabec
Avatar
Hodně zdaru programátoři všeho druhu,doufám ,že nikdy nezažijete nudu.
Aktivity