IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

16. diel - 3D strieľačka v Unity - Zmena zbrane - Efekt výstrelu

V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Úprava terénu, streľba a animácie prebíjania v Unity3D, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.

V dnešnom Unity3D tutoriále budeme pokračovať v implementácii novej zbrane - pištole z lekcie Zmena zbrane - Nastavenie druhej zbrane. Upravíme potrebné objekty a pridáme efekt výstrelu.

Úpravy objektov

Vykonáme nevyhnutné úpravy pri objektoch:

  • Assault_Rifle 01 _FPSController,
  • Gun Camera,
  • Handgun 01 _FPSController,
  • amrs_handgun 01,
  • Player.
Úprava objektu Assault_Rifle 01 _FPSController

V okne Hierarchy klikneme na podobjekt Assault_Rifle 01 _FPSController objektu Gun Camera, ktorý je podobjektom objektu nášho hráča Player. Objektu Assault_Rifle 01 _FPSController odstránime [


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 725 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 26 článkom (20 lekcií, 6 testov) tohoto kurzu.

Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V Unity3D tutoriále budeme pokračovať v implementácii novej zbrane - pištole. Upravíme potrebné objekty a pridáme efekt výstrelu.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Tomáš Brabec
Avatar
Hodně zdaru programátoři všeho druhu,doufám ,že nikdy nezažijete nudu.
Aktivity