Riešené úlohy k 3. lekcii OOP v C# .NET
V minulej lekcii, Hracia kocka v C# - Zapuzdrenie, konštruktor a Random, sme si vytvorili svoj prvý poriadny objekt, bola ním hracia kocka.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti objektovo orientovaného programovania v C# .NET z minulej lekcie. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulého tutoriálu a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Naprogramujte aplikáciu, ktorá obsluhuje
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v C# .NET na tému konštruktory, zapuzdrenie a náhodné čísla. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.