Satikova 2D izometrické stratégie
Zatiaľ bližšie nešpecifikovaná strategická hra, bežiaci v 2D izometrickom enginu.
Informácií zatiaľ veľa nie je, ešte som nad tým moc nepremýšľal, keď s tým pohnem alebo ma niečo napadne, tak to sem pridám
Hra k svojmu spusteniu potrebuje XNA Redist 3.1, sťahovať môžete tu: http://www.microsoft.com/...details.aspx...
Kto na tom robí:
Programovanie: Satik Grafika: Satik, Kouleman Zvuk: Satik Hudba: Satik Game dizajn: Satik, Kouleman
V čom to robí:
XNA 3.1 + MSVS 2008
Zaujímavosti
- Tvorba grafiky: https://www.youtube.com/watch...
- Záznamy z programovania: https://www.youtube.com/watch..., https://www.youtube.com/watch...
- 09.01.2013 má celý projekt 3791 riadkov kódu (v .cs súboroch).
- 18.01.2013 má celý projekt 4696 riadkov kódu (v .cs súboroch).
- 02.02.2013 má celý projekt 7336 riadkov kódu (v .cs súboroch).
Denník
- 30.12.2012 - prepísanie starého enginu zo skákačky na stratégiu - vykresľovanie mapy
- 01.01.2013 - nejaké ďalšie optimalizácia vykresľovanie mapy, mousepicking, drobné úpravy rozhranie pre vstup myši
- 06.01.2013 - prepísanie vykresľovanie, aby bralo do úvahy Z-order
- 07.01.2013 - vykresľovanie (statických) objektov na mape, setup, ďalšia optimalizácia
- 08.01.2013 - editor vlastností objektov
- 09.01.2013 - malé gui, editácia mapy, animácie objektov na mape, ukladanie / načítanie mapy
- 12.01.2013 - poupravené vykresľovanie terénu pri pohybe mapou, malo by to teraz bežať plynulejšie a na pomalších počítačoch aj rýchlejšie
- 16.01.2013 - základy triedy hráč
- 17.01.2013 - menu, začiatok implementácia jednotiek - už sa vykresľujú, možno ich označovať a presúvať ich (zatiaľ ignorujú obsah mapy i ostatné jednotky)
- 18.01.2013 - pathfindingom jednotiek, poupravené selektovanie jednotiek
- 21.01.2013 - pokus o kolízie jednotiek
- 22.01.2013 - kamarát z Fínska mi začal pomáhať s grafikou, editor vlastností políčok mapy
- 27.01.2013 - editor vlastností jednotiek, animácie jednotiek
- 29.01.2013 - prepísanie pathfindingom - teraz je hľadanie cesty cca 30x rýchlejší
- 30.01.2013 - kompletne prepísané riešenie kolízií jednotiek, teraz sa už skupinka jednotiek nezasekne o seba navzájom niekde v polke cesty, ak jednotka iné jednotke prekáža, tak sa snaží uhnúť, nie je to ešte dokonalé a keď sa niekam presúva skupina jednotiek, tak nevytvorí nejakú formáciu alebo hlúčik, ale front, ale už to má náznaky použiteľnosti
- 01.02.2013 - jednotkám a objektom pridané vlastnosti ako útok, rýchlosť útoku, rýchlosť, hitpointů atď., Pridaná kompresia súborov s týmito dátami, healthbary
- 29.03.2013 - kolízie jednotiek medzi sebou odobraté, skupiny jednotiek sa pri presune o seba každú chvíľu zasekávali, možno to ešte niekedy v budúcnosti zase pridám
Najbližšej plány
- útoky
- Výstavba budov a jednotiek
- Ťažba surovín
- Začať vymýšľať Gamedesign - jednotky, budovy, techtree, ...
Ukážka
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkamiStiahnuté 686x (4.28 MB)