Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

Blu-dist

HPF group (inak známi tiež ako Mokrá partia) pridávajú dve želiezka do ohňa a pevne veríme, že sa zadarí obaja projekty dotiahnuť do súťaživé podoby. Unikátne spojenie v HPF group nám umožňuje tvoriť nemenej unikátne hry, ktoré sa snažia búrať zabehnuté hranice. Baví nás robiť len to, čo predtým nebolo. Filozof vkladá do našich hier otázky, Programátor je precízne pokladá a Holka sa stará o to, aby ste si pritom pripadali, ako že ste na mieste, kde to máte radi. Naše hry vás donúti hrať sa zase ako malé dieťa a pritom po vypnutí vám budú hlodať v hlave dospelého človeka. Vytvorili sme farmu na chrobáky, ktoré chceme nasadzovať do hláv ľudí okolo, s cieľom, aby každý mal oči doširoka otvorené a premýšľal o svete svojou vlastnou hlavou. Spokojní budeme, ak bude trvale stúpať počet otázok, ktoré si naši hráči kladú. Zároveň s tým chceme robiť hry, ktoré presahujú naše hráča. Či už je to Polis, ktorý nám pomáha odhaľovať zákonitosti odvekého súboja medzi dobrom a zlom, či Hlubina, ktorá je nemenej významná, ale o jej útrobách vám veľa rozprávať nemôžeme (nechceme).

Tím

Tom.aash - Praktizujúci psychológ, ortodoxné filozof a opinion leader.

Vodáček - Že už dobre viete cudzí jazyk sa pozná podľa toho, že v ňom začnete premýšľať. Vodáček premýšľa zásadne v C #.

Aniyah - Má to čo my chýba. Dievčenské myseľ, umeleckú ruku a v ústach slovenského jazyk.

Postup

1.2.2013 - oficiálne oddeľujem projekty Polis a Blu-dist do dvoch nezávislých zložiek

2.2.2013 - pamäte pamäte kde sa nám skrývaš, počiatok tvorby užívateľských ponúk, ako inak než univerzálnych

3.2.2013 - znovu s Tomom objavujeme krásy Minecraftu, výbušnina nám odpálila polovicu domu

4.2.2013 - animácie na scéne, recyklujeme starý kód o 106

6.2.2013 - znovu otváram projekt aby som ho znovu zatvoril, k celku chýba len ukladanie skore a zmena levelov a jedno malé prekvapení

25.2.2013 - prebudenie po prodolovaném víkende, termín nie je v piatok ale vo štvrtok, musí sa s tým pohnúť

26.2.2013 - vstupné menu hotovo, panely a pop-up správy sa ukazujú ako skvelý ťah

27.2.2013 - kompletizácia grafiky, zdieľame výsledky na web

28.2.2013 ráno - narozdiel od polis hotovo, čakám na posledné 4 levely od Toma

28.2.2013 večer - posledné detaily doplnené, hra zabalená, Holka otestované, posielame!

Blu-dist

Radi bloumají ulicami mesta? Radi sa pred zrakmi okoloidúcich strácate a zase objavujete na tých najpodivnejších miestach? Radi sa strácate a zase nachádzate? Tak to sa budete v hre Blu-dist cítiť ako doma. Pravidlá sú jasné. Prejsť bludisko za čo najkratší čas. Cestou ale nestretnete len múry, ale aj zlaté hviezdy, ktoré vám na chvíľočku pozastaví časomieru, ale možno aj niečo viac ... Hra bola tvorená pomocou séria článkov ale obsahuje aj ďalšie elementy, ktoré zatiaľ neboli hlbšie opísané. Časy ostatných hráčov, ktoré sa rozhodli zverejniť sú k dipozícii na tejto stránke

Komentáre porotcov

Programátorská súťaž devbookátor 2013 - Základy 3D grafiky a tvorba enginu

Hra bola vytvorená do súťaže devbookátor 2013.

  • sdraco (programátor) - 10 bodov

Z pohľadu programátora vidím takmer dokonalý a hlavne vlastné 3D engine, ktorý možno jednoducho používať, modifikovať ktorý rieši za programátora veľa vecí. U hry mi chýba hudba a je škoda tých nedodělaných kolízií, rovnako dávam plný počet, pretože som videl zobraz zdroj a toto je proste pecka.

  • Darkness (Paraná) - 5 bodov

Príjemná 3D grafika, dobre spracovaná jednoduchá myšlienka. Dizajn bludisku je poväčšinou priemerný a neustály reštart zvuku chôdza je veľmi nepríjemný. Verím, že viac interaktívnych prvkov (teleporty, tlačidlá, kľúče, ..) by hrateľnosť výrazne osviežili (ak už nie sú implementované v pokročilých leveloch).

  • Vojta Kočí (game designer) - 4 body

Hra je síce 3D, ale nie je to argument ... Osobne si myslím, že je nezmyselne navrhnutá ... Ceruzka by síce mohla pôsobiť ako osviežujúci prvok, ale v kombinácii s precitlivelým ovládaním, zle naprogramovanú kolízií a neatraktívnym prostredie to ako celok skrátka nefunguje ...

  • Míša (laik) - 7 bodov

V hre mi veľmi chýba hudba (asi hlavne vďaka menu som očakávala, že začne hrať niečo v štýle Harry Potter) a vadilo mi tiež zasekávaniu sa o stenu. Naopak sa mi dosť páčil nápad písania po stenách.


Galéria


 

Stiahnuť

Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami

Stiahnuté 589x (19.47 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C#

 

Všetky články v sekcii
Základy 3D grafiky a tvorba enginu
Preskočiť článok
(neodporúčame)
XNA tvorba v 3D - textúry
Článok pre vás napísal vodacek
Avatar
Užívateľské hodnotenie:
Ešte nikto nehodnotil, buď prvý!
Vodáček dělá že umí C#, naplno se již pět let angažuje v projektu ŽvB. Nyní studuje na FEI Upa informatiku, ikdyž si připadá spíš na ekonomice. Není mu také cizí PHP a SQL. Naopak cizí mu je Java a Python.
Aktivity