Riešené úlohy k 1.-3. lekciu Konzola C # .NET
V predchádzajúcej lekcii, Analýza dát zo vstupu z klávesnice , sme sa dozvedeli, čo všetko možno zistiť zo zadávaných dát z klávesnice a ukázali sme si postupy, ako možno tieto informácie získať a nakladať s nimi.
Nasledujúce 3 cvičenie vám pomôžu precvičiť znalosti programovania v C# .NET z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa je pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte pre kontrolu riešenie k stiahnutiu. Ale pozor, akonáhle sa na neho pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte.:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Vytvorte jednoduchú aplikáciu, ktorá bude sledovať počet ľudí v rokovacej miestnosti. Vždy keď vojde do miestnosti ďalší človek, stlačením klávesy upArrow
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené programátorské úlohy v C # .NET na tému zadávanie vstupu z klávesnice a zvukový výstup. Úlohy sú radené podľa obtiažnosti s riešením k stiahnutiu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.