14. diel - Grafický výstup C# Konzolu - presúvanie dát
V predchádzajúcej lekcii, Animácie - textové efekty s pohybovými algoritmami , sme si ukázali textové efekty s využitím pohybových algoritmov, náhodného výberu písmeniek a riadenia ich koordinovaného pohybu po ploche.
V dnešnom C# tutoriále sa pozrieme na možnosti presúvania
vybraných dát z jedného miesta vyrovnávacej pamäte zobrazenia na
iné. K tomu je v triede Console
určená metóda
MoveBufferArea()
, ktorá významne rozširuje
možnosti práce s grafickým výstupom na konzole. Pri použití metódy sú
možné dve preťaženia:
1. Metóda
MoveBufferArea()
- prvé preťaženie
Syntax:
Console.MoveBufferArea (xZdroj, yZdroj, Sirka, Vyska, xCil, yCil)
Pri tomto preťažení zadávame metóde šesť parametrov.
Všetky parametre musia byť typu int
:
xZdroj
ayZdroj
sú súradnice začiatku (ľavého horného rohu) zdrojovej oblasti dátSirka
aVyska
sú rozmery zdrojovej oblasti dát určené na presunutiexCil
ayCil
sú súradnice začiatku cieľovej oblasti, kam budú dáta presunutá
Princíp fungovania je vidieť na obrázku:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Obsahom C# tutoriálu bude vysvetlenie metódy pre presun vybranej oblasti vyrovnávacej pamäte na iné miesto a možnosti úpravy miesta zdrojových dát.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.