Stargate Simulator
Stargate simulátor vytvorený v OpenGL v jazyku C ++, na ktorom pracujem sám. V novej verzii chcem opraviť prehrávania zvuku. Bude lepšie menu simulátore. Stabilnejšie beh a opravené iné chyby a samozrejme vylepšený engine. Engine som si vytvoril sám za pomocou rôznych tutoriálov z netu. Pridanie nových shaderov a prechod z fixed function pipeline na novšie sa shadery. Bude pridaný lepšie fyzikálny engine. Engine bude podporovať alebo podporuje knižnice ako OpenAL, Bullet Physics, Freeimage, FreeType, Assimp, GLM matiku, GLFW.
Takto to vyzerá v pôvodnej verzii v0.312
Galéria
Nové vylepšenia
Súťaž
Projekt bol vytvorený do programátorské súťaže ITnetwork summer 2019.
Vyjadrenie poroty
porotca | bodov | hodnotenie |
---|---|---|
David Jančík |
5 | Som veľkým fanúšikom Stargate, takže som nadšený, že sa tu niečo také objavilo. Mám pocit, že som podobný simulátor už videl, bola tam mapa s vymodelovanú základňou, avšak nešlo tam ovládať bránu. To je dobre, že si urobil. Je škoda, že tam nie sú ďalšie interakcie, po takejto mape sa dá prejsť aj v rôznych projektoch, je to napr. Aj mapa do Garry 's Mod. Ovládanie by si mohol dať na WSAD, pretože na šípkach v kombinácii s myšou a skákaním / skrčováním, to aby si človek zlomil ruky:) Páčil sa mi vývojársky mód, najmä možnosť zobrazenia wireframe a pozretie sa ako je scéna nasvetlenie, prípadne ako sú modelované jednotlivé objekty. |
michal Čapka |
7 | Verná kópia seriálu, mapa obsahuje všetko čo by mala, brána sa pekne animuje pri zadávaní symbolov a priechod vyzerá vážne dobre, ako zo seriálu. Nápad aj spracovania je skvelé. Ovládanie šípkami nie je v dnešnej dobe užívateľsky prívetivé, chôdza je vyložene iritujúce, pripadalo mi akoby som levitoval. Než som sa stačil dostať k bráne, tak sa zavrela. Asi si to nestihol dokončiť, ale veľmi sa mi to páčilo. |
David Čapka |
8 | Píšeš, že je to na vlastnom engine a chová sa to celkom rozumne, už to je poriadny kus práce! Nesedí mi "kĺzanie" po podlahe, ako by bola z ľadu, chcelo by si to trochu pohrať s parametrami agility hráča, tiež chôdza je veľmi pomalá. Bez pomoci by som asi neprišiel na to, že sa mám ku klávesnici skrčiť, tlačidlo na otvorenie "rolety" pred bránou je tiež celkom nenápadné. Chválim, že ide reálne aktivovať bránu is tak peknú animácií a že mapa nekončí jednou miestnosťou, ale možno ísť aj po schodoch hore. Je tam nejaký zárodok zbraní a fyziky, ale to zatiaľ nemôžem hodnotiť. Určite držím palce s ďalším vývojom, keby si to nejako gameifikoval, bolo by to na desiatku, takto to človeka za chvíľu omrzí. Moc pekná práca! |
Galéria
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 257x (105.71 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov v jazyku C++