Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

14. diel - Mág do objektovej arény v C ++

V minulej lekcii, Dedičnosť v C ++ , sme si vysvetlili, čo je to dedičnosť a ako ju využiť. V dnešnom C ++ tutoriál si vytvoríme triedu Mag, ktorého si neskôr pridáme do arény.

Vytvorenie mága

Než začneme niečo písať, zhodneme sa na tom, čo by mal mág vedieť. Mág bude fungovať rovnako ako bojovník. Okrem života bude mať však aj manu. Spočiatku bude mana plná. V prípade plnej many môže mág vykonať magický útok, ktorý bude mať pravdepodobne vyššie damage, ako útok normálne (ale samozrejme záleží na tom, ako si ho nastavíme). Tento útok manu vybije na 0. Každé kolo sa bude mana zvyšovať o 25 a mág bude podnikať len bežný útok. Akonáhle sa mana úplne doplní, opäť bude môcť magický útok použiť. Mana bude zobrazená grafickým ukazovateľom, rovnako ako život.

Vytvoríme si novú triedu Mag, podědíme ju z triedy Bojovnik a pridáme jej atribúty, ktoré bude mať oproti bojovníkovi navyše. K atribútom samozrejme pridáme Getter.

Mag.h


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom za exkluzívnu cenu 695 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto výhodného balíčku získaš prístup ku všetkým 40 článkom (28 lekcií, 11 praktických cvičení, test) s kontrolou a certifikáciou a ešte naviac ušetríš 231 Kč. Ponuka je časovo obmedzená a platí pro všetky lekcie v kurze. Nakúp teraz a získaj limitovanou 25% zľavu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V našej objektovej aplikácii v C ++ využijeme dedičnosti a naprogramujeme si mága, ktorého pridáme do našej arény.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Patrik Valkovič
Avatar
Věnuji se programování v C++ a C#. Kromě toho také programuji v PHP (Nette) a JavaScriptu (NodeJS).
Aktivity