4. diel - 3D grafika v OpenGL a C ++ - Shadery
V predchádzajúcej lekcii, 3D grafika v OpenGL a C ++ - Základy vykresľovanie , sme si predstavili vykresľovací systém v OpenGL a vykreslili si náš prvý trojuholník.
Dnes si bližšie predstavíme shadery a zafarbíme si náš trojuholník za behu programu.
Kompilácie shaderov
Pred samotným použitím musí shadery najskôr prejsť niekoľkofázovou kompilácií. OpenGL síce obsahuje potrebné funkcie pre každú fázu kompilácie, avšak programátor si musí kompletnú implementáciu vyriešiť sám.
Z tohto dôvodu sme si do nášho projektu pridali sadu funkci
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto C ++ tutoriálu si bližšie popíšeme OpenGL shadery, predovšetkým vertex a fragment shadery. Naučíme sa vykresliť trojuholník s akoukoľvek farbou.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.