5. diel - 3D grafika v OpenGL a C ++ - Matica
V predchádzajúcej lekcii, 3D grafika v OpenGL a C ++ - Shadery , sme si bližšie popísali shadery a ako sa s nimi pracuje.
Doteraz sme sa zoznámili s množstvom vykresľovacích štruktúr a podarilo sa nám vykresliť náš vlastný trojuholník. Než ale prejdeme na 3D vykresľovanie, je dôležité, aby sme sa zoznámili s tzv. Maticami. Dnešná lekcia sa bude venovať čisto maticiam a ich významu v 3D grafike. Nebojte, nebudeme sa tu učiť počítať s maticami:) . Je ale dobré vedieť, ako fungujú zvnútra, aby sme boli schopní s n
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto C ++ tutoriálu si predstavíme matice a OpenGL modul GLM. Popíšeme si modelové matice, pohľadovú, projekčné a MVP maticu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.