Zarábaj až 6 000 € mesačne! Akreditované rekvalifikačné kurzy od 0 €. Viac informácií.

5. diel - 3D grafika v OpenGL a C ++ - Matica

V predchádzajúcej lekcii, 3D grafika v OpenGL a C ++ - Shadery , sme si bližšie popísali shadery a ako sa s nimi pracuje.

Doteraz sme sa zoznámili s množstvom vykresľovacích štruktúr a podarilo sa nám vykresliť náš vlastný trojuholník. Než ale prejdeme na 3D vykresľovanie, je dôležité, aby sme sa zoznámili s tzv. Maticami. Dnešná lekcia sa bude venovať čisto maticiam a ich významu v 3D grafike. Nebojte, nebudeme sa tu učiť počítať s maticami:) . Je ale dobré vedieť, ako fungujú zvnútra, aby sme boli schopní s n


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 125 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 8 článkom (8 lekcií) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tomto C ++ tutoriálu si predstavíme matice a OpenGL modul GLM. Popíšeme si modelové matice, pohľadovú, projekčné a MVP maticu.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Richard Bleier
Avatar
Aktivity