8. diel - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textúry druhýkrát
V predchádzajúcej lekcii, 3D grafika v OpenGL a C++ - Textúry , sme si predstavili bitmáp súbory a pridali našej kocky textúry. Ukázali sme si prácu s textúrou unit a textúrou sampler.
Dnes sa pozrieme na to, čo nám zostáva pri téme textúr. Bolo by dobré si priblížiť tvorbu a spracovanie textúr, pretože sa nám to bude hodiť pri vývoji našej budúcej hry. A čo to vlastne presne sú tie bitmapové súbory ??
Súbory BMP
Súbory s príponou .bmp
,
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto C++ tutoriále sa pozrieme na pokročilú prácu s textúrami. Popíšeme si bližšie štruktúru bitmapových súborov a pokročilé OpenGL funkcie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.