7. diel - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textúry
V predchádzajúcej lekcii, 3D grafika v OpenGL a C++ - Farebná kocka , sme si vykreslili našu prvú kocku a ukázali prácu s maticou MVP a štruktúrou uniform.
Dnes sa posunieme o kus ďalej a pozrieme sa na aplikovanie textúr pri vykresľovaní 3D objektov. Predsa sa neuspokojíme s farebným prechodom, aj keď je celkom pekný ?. Práca s textúrami je veľmi podobná tej s farbami, ale nie je tak úplne jednoduchá.
Textúry
Textúra je klasický 2D obrázok, ktorý je načítaný do pamäte grafickej karty (respektíve do textúry unitu ?) a aplikova
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto C++ tutoriále si predstavíme bitmap súbory a pridáme našej kocke textúry. Tiež si ukážeme prácu s textúrou unit a textúrou sampler.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.