Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

7. diel - 3D grafika v OpenGL a C++ - Textúry

V predchádzajúcej lekcii, 3D grafika v OpenGL a C++ - Farebná kocka , sme si vykreslili našu prvú kocku a ukázali prácu s maticou MVP a štruktúrou uniform.

Dnes sa posunieme o kus ďalej a pozrieme sa na aplikovanie textúr pri vykresľovaní 3D objektov. Predsa sa neuspokojíme s farebným prechodom, aj keď je celkom pekný ?. Práca s textúrami je veľmi podobná tej s farbami, ale nie je tak úplne jednoduchá.

Textúry

Textúra je klasický 2D obrázok, ktorý je načítaný do pamäte grafickej karty (respektíve do textúry unitu ?) a aplikova

 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 125 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 8 článkom (8 lekcií) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tomto C++ tutoriále si predstavíme bitmap súbory a pridáme našej kocke textúry. Tiež si ukážeme prácu s textúrou unit a textúrou sampler.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Richard Bleier
Avatar
Aktivity