6. diel - 3D grafika v OpenGL a C++ - Farebná kocka
V predchádzajúcej lekcii, 3D grafika v OpenGL a C ++ - Matica , sme si uviedli úvod do matíc a dnes si ukážeme ich využitie.
Dnes už budeme vykresľovať náš prvý 3D model, kocky. Opäť nadviažeme na kód z minulých lekcií, avšak nesmieme zabudnúť pridať importy z minulej lekcie o maticách.
Štruktúra kocky
Kocky určite všetci dobre poznáme. Ide o trojrozmerný geometrický útvar, ktorý má všetky strany rovnako dlhé a všetky vnútorné uhly pravé. Jej súčasťou je aj 8 vrcholov a 6 stien. Ako prík
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tomto C++ tutoriále si vykreslíme trojrozmernú farebnú kocku. Tiež si ukážeme vytvorenie transformačnej MVP matice a OpenGL štruktúru uniform.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.