10. diel - Knižnice v jazyku C a C ++
V minulej lekcii, Pretypovania a operátormi , sme si podrobne popísali operátormi v céčku a pravidlá pretypovanie. V dnešnom C tutoriálu sa naučíme tvoriť vlastné knižnice.
Knižnice sú neoddeliteľnou súčasťou programovania. Obsahujú sadu funkcií a štruktúr, ktoré spolu úzko súvisia. V lekcii o kompiláciu sme si povedali, že linker spojí súbory a prepočíta offsety jednotlivých hovorov. Pravou úlohou linker je ale pripojenie našej aplikácie ku knižniciam. Narazí Ak linker na použitie knižnice, má v podstate len dve možnosti. Buď môže skopírovať kód z knižnice do našej aplikácie a alebo zariadiť, aby potrebné funkcie boli dostupné počas behu aplikácie.
Rozdiel medzi statickú a dynamickú knižnicou
Statická knižnica je výsledok
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Povieme si, ako vygenerovať statickú a dynamickú knižnicu, ako ich použiť, a aký je medzi nimi rozdiel.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.