Vianoce v ITnetwork sú tu! Dobí si teraz kredity a získaj až 80 % extra kreditov na e-learningové kurzy ZADARMO. Zisti viac.
Hľadáme nové posily do ITnetwork tímu. Pozri sa na voľné pozície a pridaj sa k najagilnejšej firme na trhu - Viac informácií.

2. diel - Knižnica štandardu C

V dnešnej lekcii si predstavíme štandardnú knižnicu threads.h jazyka C, ktorú možno teoreticky použiť na implementáciu vlákien v jazykoch C aj C ++.

Dokumentácia

Začnime odkazom na oficiálnej dokumentáciu knižnice. Tá je rozdelená na dve časti:

Štandard C11

Na použitie knižnice je potrebné počítať so štandardom C11.

A tu je aj hlavný kameň úrazu - na rozdiel od C ++ 11 štandard C11 kompilery nemusí podporovať (príkladom budiž Visual C ++ kompiler vo Visual Studio). A aj keď kompiler podporuje C11, nemusí podporovať vlákna.

Standard udáva, že ak kompiler definuje makro __STDC_NO_THREADS__, nemusí byť vlákna k dispozícii. Typicky tak bude program v podmienečnom preklade:


 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh iba za 50 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 3 článkom (3 lekcie) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V tutoriálu si predstavíme štandardnú knižnicu threads.h jazyka C, použiteľnú v C / C ++, a ako s ňou tvoriť vlákna, mutexy a podmienené premenné.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Patrik Valkovič
Avatar
Věnuji se programování v C++ a C#. Kromě toho také programuji v PHP (Nette) a JavaScriptu (NodeJS).
Aktivity