Máš otázku k rekvalifikácii? Pýtaj sa nášho nového voicebota
Možno si si všimol, že na webe ITnetwork už pár mesiacov svieti vľavo dole zelená ikonka, pod ktorou sa ukrýva náš šikovný chatbot. Ten už za dobu svojej existencie dokázal zodpovedať tisíce najrôznejších otázok ohľadom rekvalifikácií, e-learningových kurzov a prezenčných školení. Aby sme však naše zákaznícke služby ešte vylepšili, pridali sme k chatbotovi parťáka, s ktorým si môžeš aj pokecať. Veríme, že si naša nová voicebotka zvládne poradiť aj s tvojimi zapeklitými otázkami.
Na čo všetko pozná odpoveď? A ako taký hovor prebieha?
Aké témy môžeš po telefóne vyriešiť?
Naša nová voicebotka zatiaľ nie je taká múdra, aby dokázala zodpovedať úplne všetko. Jej primárnym účelom je totiž poskytovať poradenstvo ohľadom rekvalifikačných kurzov. Ak sa jej teda spýtaš, kde v Prahe nájdeš tú najlepšiu zmrzlinu, s odpoveďou veľmi nepochodíš. Namiesto toho ťa voicebotka poprosí, aby si položil otázku ešte raz a zameral sa iba na naše rekvalifikácie.
539 096 928
Opýtať sa jej môžeš napríklad na nasledujúce témy:
- výber rekvalifikačného kurzu,
- výber konkrétneho jazyka,
- nástup na rekvalifikáciu,
- podanie žiadosti na úrad práce,
- podrobné informácie o kurzoch,
- cena a možnosti financovania rekvalifikačných kurzov,
- informácie o prezenčných školeniach,
- informácie o konzultáciách,
- informácie o priebehu kurzu.
Naša voicebotka vie odpovedať iba na témy ohľadom rekvalifikácií. Ak máš otázku ohľadom ITnetwork, e-learningu či kariéry u nás, môžeš sa obrátiť na nášho chatbota. Nájdeš ho v ľavom dolnom rohu.
Ako prebieha hovor s voicebotkou?
Nie je na tom nič zložité. Prvým krokom je vytočiť správne číslo, teda 539 096 928. Následne sa v telefóne ozve hlas našej virtuálnej asistentky, ktorá ťa vyzve, aby si jej položil svoju otázku.
Voicebotka ti potom odpovie a spýta sa, či máš nejaké ďalšie otázky. Takto spolu môžete komunikovať, kým nebudeš vedieť všetko potrebné.
Ak asistentka nebude poznať odpoveď, vyzve ťa, aby si otázku položil ešte raz. V takom prípade sa pokús dotaz skrátiť na minimum, dlhé vety pre ňu totiž môžu byť problematické.
Napriek tomu sa samozrejme môže stať, že ti voicebotka nedokáže na tvoju otázku ohľadom rekvalifikácií odpovedať. V tom prípade ti oznámia, že ťa bude kontaktovať niekto z našich kolegov. Nemusíš sa teda obávať, tvoju otázku dostaneme a čo najskôr ti na ňu odpovieme.
Niekoľko tipov na záver
Aby sme ti volanie ešte viac uľahčili, prinášame ti niekoľko tipov, ktoré by sa ti mohli hodiť:
- Pýtaj sa skutočne iba na témy ohľadom našich rekvalifikácií.
- Snaž sa pokladať čo najjednoduchšie otázky a vyhni sa zložitým súvetiam, ktoré by mohli voicebotku zmiasť.
- Hovor normálnou rýchlosťou a dostatočne nahlas.
- Voicebotka rozumie iba češtine.
- Odpovede môžu niekedy chvíľu trvať, buď preto prosím trpezlivý.
- Hovor môžeš kedykoľvek ukončiť.
- Linka na voicebotku je otvorená 24 hodín denne, môžeš teda volať, kedy chceš.
- V rámci taríf českých operátorov je volanie na túto linku zadarmo.
- Ak svoju otázku s voicebotkou nechceš vôbec riešiť, napíš nám prosím na info@itnetwork.cz alebo rekvalifikace@itnetwork.cz.
Veríme, že si našu novú firemnú voicebotku obľúbiš rovnako ako my a že ti dokáže poradiť v mnohých rôznych situáciách.
539 096 928
Hľadáš novú príležitosť a kariérnu cestu? Začni s programovaním a získaj skvelé peniaze, flexibilné pracovné podmienky, home office a mnoho ďalšieho. Rekvalifikuj sa v našom akreditovanom kurze pre junior programátorov WWW aplikácií. Nauč sa pracovať s modernými nástrojmi budúcnosti a vyberaj si z nekonečného množstva pracovných ponúk. Nikdy nie je neskoro začať:
Prečítaj si tiež: