Riešené úlohy k 13.-14. lekciu základy Blenderu
V minulej lekcii, Projekt Oblasť 51 - Vytvorenie textúr a finálny render , sme si ukázali nástroj Snap, nastavenie svetiel a prácu so stiahnutými objektmi.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti modelovania podľa predlohy a tvorbu UV máp v Blennder z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Predlohy na stiahnutie nájdete dole pod cvičenie.
Jednoduchý príklad
Vymodelujte hrnček podľa predlohy a potom vytvorte
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené úlohy modelovania v Blendire na tému modelovania podľa predlohy a UV máp. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.