18. diel - Projekt Oblasť 51 - Vytvorenie textúr a finálny render
V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 12. lekcii základy Blenderu, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnej lekcii si ukážeme, ako vložiť textúru na objekt, tvorbu materiálov, prácu vo Vertex Paint a výsledný render.
Tvorba materiálov a vloženie textúry
Začneme tvorbou materiálov.Piesok
Tvorba piesku môže vyzerať ako niečo zložité, ale v skutočnosti to nie je tak strašidelné. Vysvetlíme si jednotlivé nody a ich prepojenie. Prepneme sa do Shading, označíme si púšť a klikneme na tlačidlo New pre vytvorenie nového materiálu:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii si ukážeme, ako vložiť textúru na objekt, tvorbu materiálov, prácu vo Vertex Paint a nastavenie renderovania.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.