IT rekvalifikácia. Seniorní programátori zarábajú až 6 000 €/mesiac a rekvalifikácia je prvým krokom. Zisti, ako na to!

18. diel - Projekt Oblasť 51 - Vytvorenie textúr a finálny render

V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 12. lekcii základy Blenderu, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.

V dnešnej lekcii si ukážeme, ako vložiť textúru na objekt, tvorbu materiálov, prácu vo Vertex Paint a výsledný render.

Tvorba materiálov a vloženie textúry

Začneme tvorbou materiálov.

Piesok

Tvorba piesku môže vyzerať ako niečo zložité, ale v skutočnosti to nie je tak strašidelné. Vysvetlíme si jednotlivé nody a ich prepojenie. Prepneme sa do Shading, označíme si púšť a klikneme na tlačidlo New pre vytvorenie nového materiálu:

 

...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej

Vedomosti v hodnote stoviek tisíc získaš za pár korún

Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.

Kúpiť tento kurz

Kúpiť všetky aktuálne dostupné lekcie s funkciou odovzdávanie úloh a certifikátom iba za 725 kreditov
Aktuálny stav konta 0 kreditov
Kúpou tohoto balíčku získaš prístup ku všetkým 24 článkom (6 testov, 7 praktických cvičení, 11 lekcií) tohoto kurzu.

Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.

Čo od nás v ďalších lekciách dostaneš?
  • Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
  • Kvalitné znalosti v oblasti IT.
  • Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.

Popis článku

Požadovaný článok má nasledujúci obsah:

V dnešnej lekcii si ukážeme, ako vložiť textúru na objekt, tvorbu materiálov, prácu vo Vertex Paint a nastavenie renderovania.

Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.

Článok pre vás napísal Lukáš Láznička
Avatar
Aktivity