5. diel - Vkladanie objektov v Blenderu, časť I.
V predchádzajúcej lekcii, 2D efekty - Stabilizácia v Blenderu , sme sa zaoberali 2D efekty a stabilizáciou.
Dnes sa pozrieme na vkladanie 3D objektov a keďže je to téma veľa obsiahle, pre lepšiu prehľadnosť si ho rozdelíme do 2 na seba nadväzujúcich lekcií.
Vo chvíli, kedy máme dobrý solve error, môžeme začať vkladať 3D objekt. Je možné si ho buď vymodelovať a alebo použiť už hotový. Na tomto odkaze odkaze si môžete stiahnuť súbor už trackovaného videa a tiež 3D objekt. Hotové 3D objekty môžete stiahnuť napríklad na sketchfab.com
V ľavom menu, v záložke SOLVE, roletke SCENE SETUP, môžeme kliknúť na tlačidlo SETUP TRACKING SCENE (nastaviť trackovanie scénu, čítaj: setap treking Sín).
To nám vlastne len prevedie už vypočítané body v priestore a pohyb kamery do nášho 3D zobrazenie vpravo hore. V tom istom okne sa tiež zobrazí
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V prvej časti lekcie venovanej vkladanie 3D objektov si vložíme náš objekt, upravíme jeho pohyb a ukážeme si pár klávesových skratiek, ktoré nám uľahčia prácu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.