4. diel - Vytvorenie kamennej dlažby pomocou nodov v Blendi
V minulej lekcii, Úprava povrchu a tvorba materiálu hrdze pomocou nodov v Blendi , sme sa pozreli, ako upraviť povrch pomocou textúr. Ukázali si nové nody Noise Texture, Bump a ColorRamp a vytvorili si textúru zlata a hrdze.
V dnešnom tutoriáli základov textúr v Belendere si ukážeme, ako ako vytvoriť textúru kamennej dlažby pomocou nodov a ako môžeme vymazať textúru.. Na vytvorenie textúr použijeme nový nod Voronoi Texture.
Nod Voronoi Texture v Blendi
Ako prvé si ukážeme nôd Voronoi Texture, s ktorým budeme dnes najviac pracovať. Textúra Voronoi je typ textúry, ktorá simuluje nepravidelný, organický vzhľad pomocou náhodných výpočtov. Táto textúra vytvára polia bodov, ktoré sú vzájomne prepojené líniami, ktoré vytvárajú trojuholníky alebo šesťuholníky:
Nastavenie nodu Voronoi Texture
Poďme si povedať základné informácie o rozhraní modifikátora ao parametroch, ktoré budeme využívať najviac:
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej Blender tutoriále o textúrach si ukážeme, ako vytvoriť textúru kamennej dlažby pomocou nodov a ako môžeme textúru vymazať.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.