5. diel - Tvorba piesku a látky pomocou nodov v Blendi
V minulej lekcii, Vytvorenie kamennej dlažby pomocou nodov v Blendi , sme si ukázali, ako vytvoriť textúru kamennej dlažby pomocou nodov a ako môžeme textúru vymazať.
V dnešnom tutoriále základov textúr v Blendire si pomocou nodov vytvoríme textúru piesku a látky. Ďalej si ukážeme, ako vytvorené textúry jednoducho nastavíme objektom.
Nod Wave Texture v Blendi
Na vytvorenie textúry piesku a látky budeme potrebovať nod Wave Texture. Ako podľa názvu môžeme odhadnúť, nod generuje textúru v podobe vĺn. Má mnoho využití a môžeme vďaka nemu vytvoriť napríklad textúru stromu, vody, látky, piesku a mnoho ďalších:
Nastavenie nodu Wave Texture
Poďme si ukázať základné rozhranie nodu, ktoré budeme najčastejšie využívať:
Výstupy
Nod má 2 druhy výstupov:
- Color - farebný výstup textúry,
- Fac - čiernobiely výstup textúry.
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii textúr v Blanderi si ukážeme tvorbu textúry piesku a látky pomocou nodov. Ďalej si ukážeme, ako jednoducho nastavovať vytvorené textúry objektom.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.