6. diel - Modifikátory Displace a Build v Blendi
V minulej lekcii, Modifikátory Wireframe a Curve v Blendi , sme si ukázali modifikátor Wireframe z kategórie Generate a modifikátor Curve z kategórie Deform. Ukázali sme si ich nastavenie a využitie.
V dnešnej lekcii si ukážeme modifikátory Displace a Build. Modifikátor Displace nám upravuje povrch pomocou textúr alebo obrázkov. Na modifikátore Build si vyskúšame animácie.
Modifikátor Displace
Ako prvý si ukážeme modifikátor Displace, ktorý nájdeme v kategórii Deform:
Modifikátor Displace upravuje povrch objektov pomocou textúr alebo obrázkov. Presúva a upravuje vrcholy podľa tvaru textúry a obrázku.
Modifikátor Displace si ukážeme na objekte Plane. Otvoríme si menu Add pomocou klávesy Shift + A. Ďalej si rozklikneme kategóriu Mesh a vložíme si objektu Plane:
Než si vložíme na objekt Plane modifikátor Displace, tak si
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii si ukážeme modifikátor Displace, ktorý nám upravuje povrch pomocou textúr alebo obrázkov. Na ďalšom modifikátore Build si vyskúšame animáciu.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.