4. diel - Modifikátory Decimate, Remesh a Screw v Blendi
V minulej lekcii, Modifikátory Bevel, Solidify a Skin v Blendi , sme si ukázali ďalšie modifikátory z kategórie Generate a to Bevel, Solidify a Skin. Vyskúšali sme si, ako skosiť hrany objektu a vytvorili si strom.
V dnešnej lekcii si ukážeme ďalšie modifikátory z kategórie Generate. Konkrétne sa zameriame na modifikátory Decimate a Remesh, ktoré nám upravujú sieť objektu. Ďalším modifikátorom, ktorý si vyskúšame bude Screw.
Modifikátor Decimate
Modifikátor Decimate znižuje počet plôch na objekte s minimálnym zmenou tvaru. Vysoký počet plôch môže spôsobiť to, že sa nám Blender môže začať kosiť. Na objektoch s veľkým počtom plôch môžeme použiť tento modifikátor Decimate:
Aby sme si ukázali príklad, ako modifikátor funguje, tak
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii sa pozrieme na ďalšie modifikátory z kategórie Generate. Konkrétne si ukážeme modifikátory Decimate, Remesh a Screw.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.