3. diel - Modifikátory Bevel, Solidify a Skin v Blendi
V minulej lekcii, Úvod do modifikátorov v Blendi , sme si predstavili modifikátory a ukázali si ich rozhranie. A potom sme si ukázali modifikátor Subdivision Surface.
V dnešnej lekcii sa pozrieme na ďalšie modifikátory z kategórie Generate. A to konkrétne na Bevel, Solidify a Skin. Ukážeme si, ako môžeme skosiť hrany objektu alebo ako ľahko vytvoriť strom.
Modifikátor Bevel
Ako prvý si ukážeme modifikátor Bevel na objekte Cube. Otvoríme si menu Add pomocou klávesovej skratky Shift + A. Rozklikneme si kategóriu Mesh a zvolíme objekt Cube:
Ďalej si vložíme na objekt modifikátor Bevel. Slúži nám na
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii si ukážeme ďalšie modifikátory z kategórie Generate. Konkrétne si ukážeme modifikátory Bevel, Solidify a Skin.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.