3. diel - Úvod od simulácie Cloth v Blendi
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Rigid Body v Blenderze, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnej lekcii si ukážeme a povieme o základoch simulácie Cloth. Ukážeme si pár príkladov a vytvoríme si vlajku.
Simulácia Cloth
Simulácia látky je jedna z najnáročnejších simulácií grafiky. Táto simulácia je tiež modifikátor ako Soft Body. Simulácia tiež reaguje na iné objekty alebo sily ako napríklad vietor. Môžeme simuláciu použiť aj na modelovanie 3D objektov, napríklad na vankúš. Ako je spomenuté, táto simulácia je modifikátor av zozname modifikátorov sa nachádza v stĺpci Physics úplne hore:
Nastavenie simulácie Cloth
Otvoríme si pomocou klávesovej skratky Shift + A menu Add. Rozklikneme si menu Mesh a vložíme si objekt Cube. Ďalej si vložíme objekt Plane. Ten presunieme nad kocku pomocou klávesu G a potom plochu zväčšíme pomocou klávesu S. Ploše nastavíme simuláciu Cloth. A to buď cez modifikátory alebo
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Pred kúpou tohto článku je potrebné kúpiť predchádzajúci diel
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii si ukážeme simuláciu Cloth a na čo sa dá využiť. Vyskúšame si pár príkladov a ukážeme si ako vytvoriť vlajku.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.