Riešené úlohy k 3.-6. lekciu Základy fyziky v Blendi
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Základy fyziky v Blendi, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z kurzu.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti Soft Body a Cloth z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
Jednoduchý príklad
Vložte si objekt Plane, z ktorého vytvorte zem a na ňu vložte tri objekty Cube. Z tých urobte schody s veľkým rozdielom. Ďalej si vložte objekty Monkey, Cube a Torus. Každý z objektov vložte nad jeden schod. Objektu Monkey nastavte pomocou
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené úlohy základy fyziky Blenderu na tému Soft Body a Cloth. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.