Riešené úlohy k 7. lekcii Blender aminácie
V minulej lekcii, Modelujeme autá v Blendi - Rodičovstvo a funkcie Driver , sme si uviedli, ako vymodelovať autá a nastaviť im pohyb kolies. Tiež sme si vysvetlili, ako funguje rodičovstvo a funkcie Driver.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti modelovania kaviarne z minulých lekcií Blender animácie. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov a pokúste sa na to prísť.
V tomto cvičení budú jednotlivé príklady na seba nadväzovať.
Jednoduchý príklad
Vymodelujte základ budovy kaviarne pomocou objektu Cube. Potom zo strany vymodelujte a vytvorte schody pomocou objektov Plane a Cylider. Nakopírujte ich modifikátorom Array. Ďalej vytvorte
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
Riešené úlohy modelovania v Blanderi na tému modelovania kaviarne. Úlohy sú zoradené podľa obtiažnosti s riešením na stiahnutie.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.