5. diel - Particle System v Blendi - Základné nastavenia
V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 1.-4. lekciu Blender animácie, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
Dnes si ukážeme časť nastavenia Particle System a jeho využitie a príklady. To z dôvodu, že ho budeme potrebovať na dokončenie našej modelácie domu.
Particle System
Je množstvo prvkov, ktoré vychádzajú zo siete objektu. Vo väčšine prípadov v počte tisícov. Každá častica môže predstavovať nejaký objekt, svietiaci bod alebo aj povrchovú sieť. Častice sú spojené alebo dynamické. Môže na ne reagovať viacero faktorov, ako napríklad gravitácia alebo sila vetra. Ide tiež nastaviť, akú budú mať životnosť pri animácii. Dynamické častice môžu predstavovať dym, hmlu, prach, vodu alebo poletujúce objekty. Tieto možnosti nastavujeme v časti
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii si ukážeme základy Particle Systému. Ukážeme si jeho využitie a príklady. Nakoniec si ukážeme simuláciu vody.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.