8. diel - Modelujeme autá v Blendi - Rodičovstvo a funkcie Driver
V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 5.-6. lekciu Blender animácie, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnej lekcii si ukážeme niekoľko spôsobov, ako môžeme vymodelovať auto a ako mu nastaviť kolesá tak, aby sa pri pohybe auta sami točili. Pozrieme sa na to, čo je rodičovstvo a ako v Blendri funguje. Tiež si ukážeme, ako nastaviť autá, aby neboli vidieť ako vyjdú na cestu.
Modely áut
Ako už bolo povedané, v tejto lekcii budeme modelovať autá a naše výsledné modely by mohli vyzerať takto:Schovanie áut na scéne
Než sa vrhneme na samotné modelovanie, poďme si na uľahčenie práce povedať, ako nastaviť, aby autá neboli na scéne vidieť. Na našej scéne s kaviarňou a budovou z lekcie Modelujeme kaviareň v Blendri - Budova, ulice a lampy, si na koniec a začiatok cesty vložíme objekty Cube, ktoré si dáme do jednej zložky.Potom si v Editor Type prejdeme do
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V dnešnej lekcii si ukážeme niekoľko spôsobov, ako vymodelovať auto. Nastavíme si kolesá tak, aby sa pri pohybe auta samé točili a vysvetlíme si rodičovstvo.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.