11. diel - Aplikujeme PBR textúry v Blendi
V predchádzajúcom cvičení, Riešené úlohy k 7. lekcii Blender aminácie, sme si precvičili získané skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V lekcii PBR textúry v Blanderi - Úvod sme začali s témou PBR textúr. Teraz nadviažeme a budeme pokračovať aplikáciou PBR textúr na náš model. Najskôr si urobíme textúry strechy, cesty a chodníka. Potom si vytvoríme textúru auta a nastavíme si na ňom zrkadlá. Následne sa zameriame na nastavenie svetiel a to na lampách, v kaviarni, v dome a na aute. Na záver si ukážeme nastavenie dňa a noci vrátane hviezdnej oblohy.
Textúry strechy, cesty a chodníka
Na našej scéne si stiahneme textúry strechy, cesty a chodníka. Textúry na stiahnutie sú pod lekciou v priloženom súbore v priečinkuPBR/
.
Na strechu použijeme textúru štrku. Aby sme však trochu ušetrili počet
Facesov a mali rýchlejší render, tak na objekty nebudeme
používať textúru Displacement a použijeme iba
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Obmedzená ponuka: Nauč sa všetko a ušetri
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa zameriame na aplikáciu PBR textúr na náš model. Vytvoríme si textúry auta a nastavíme svetlá. Tiež vytvoríme si textúru dňa a noci.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.