Riešené úlohy k 1. - 3. lekcii Adobe After Effects
V minulej lekcii, Vytvorenie prvej animácie v Adobe After Effects , sme si ukázali, ako vytvoriť jednoduchú animáciu objektu a ako fungujú masky. A tiež sme si ukázali, ako zbaliť vrstvy do Prekompozície.
Nasledujúce 3 cvičenia vám pomôžu precvičiť znalosti práce v Adobe After Effects z minulých lekcií. Vo vlastnom záujme sa ich pokúste vyriešiť sami. Pod článkom máte na kontrolu riešenie na stiahnutie. Ale pozor, akonáhle sa naň pozriete bez vyriešenia príkladov, stráca pre vás cvičenie zmysel a nič sa nenaučíte:)
Ak si naozaj nebudete vedieť rady, pozrite sa radšej znova do minulých tutoriálov Adobe After Effects a pokúste sa na to prísť.
Príklady sú zoradené podľa obtiažnosti. Nižšie si stiahnite súbor s východiskovými materiálmi a pokúste sa splniť uvedené zadanie. Do riešenia sa však nepozerajte skôr, než sa pokúsite príklady vyriešiť sami.
Jednoduchý príklad
Otvorte si súbor Zdroj 1.1.aep
v prvom priečinku. Nachádza sa
tam nápis ITnetwork. Pomocou zmien pozície vrstvy a
Kľúčových bodov sa pokúste vytvoriť takú animáciu, ako
vidíte na ukážke nižšie:
Stredne pokročilý príklad
Otvorte Zdroj 1.2.aep
a vytvorte túto animáciu:
Pokročilý príklad
Otvorte posledný zdrojový súbor as pripravenými kruhmi skúste vytvoriť animáciu ako na nasledujúcej ukážke. Využite na to funkcie masiek a ich pohyb pomocou Kľúčových bodov:
V nasledujúcej lekcii, Tvorenie v 3D v Adobe After Effects , si ukážeme, ako vytvárať objekty v 3D.
Mal si s čímkoľvek problém? Stiahni si vzorovú aplikáciu nižšie a porovnaj ju so svojím projektom, chybu tak ľahko nájdeš.
Stiahnuť
Stiahnutím nasledujúceho súboru súhlasíš s licenčnými podmienkami
Stiahnuté 11x (2.08 MB)
Aplikácia je vrátane zdrojových kódov
Na absolvovanie tohto cvičenia prosím splň všetky príklady tým, že ich úspešne odovzdáš na otestovanie.