10. diel - Tvorba firemných identít - printovej materiály
V predchádzajúcom článku, Tvorba firemných identít - Bannery , sme sa venovali tvorbe bannerov. Ukázali sme si, ako dokážeme pracovať s malou šírkou priestoru formátu Skyscraper (160x600) a nechali sme našej fantázii pracovať na banneru formáte 300x250.
V minulom diele nášho seriálu o firemných identitách sme sa zaoberali elektronickou formou reklamy. Nemuseli sme teda riešiť žiadne spadávky, safe zóny atď. To v tejto lekcii neplatí, pretože sa pozrieme na printovej materiál (samozrejme možno ho uviesť i elektronicky), v našom prípade však poslúži v tlačenej podobe.
Budeme vytvárať zľavové pútače, ktoré majú
zákazníka nalákať do našich podnikov (kaviarní). Tu nie sme nijako
obmedzení formátom, ako tomu bolo napr. U vizitiek, bannerov, alebo prípadne
i kalendára. Zľavové poukazy môžeme zákazníkom "servírovať" ako
A4
, prípadne malé zľavové kartičky, ktoré si ľahko strčí
do svojich peňaženiek. O to to bude pre nás lepšie a ľahšie. Vytvoríme si
dva typy zľavových kartičiek. Jedna nám bude zobrazovať dve zľavy s tým,
že si ich zákazník môže rozstrihnúť. Potom budeme vytvárať samostatné
kartičky.
Príklad zľavových poukazov môžete vidieť nižšie, pozri:
Prečo použiť Illustrator
Pretože v ňom môžete urobiť zľavové kartičky veľmi jednoducho a rýchlo. Ak by ste chceli do svojej zľavové karty dosadiť
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii sa opäť vrátime k ďalším printovým materiálom. Tentoraz sa dostaneme k tvorbe zľavových kariet a poukážok.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.