9. diel - Tvorba firemných identít - Bannery
V predchádzajúcom kvíze, Kvíz - Text tool a tvorba loga v Adobe Illustrator, sme si overili nadobudnuté skúsenosti z predchádzajúcich lekcií.
V dnešnej lekcii sa budeme opäť venovať tvorbe našich firemných identít. Tentoraz sa zameriame na elektronický formát bannerov, ktorý môžeme prostredníctvom Skliku, prípadne i google ads, umiestniť na internet. Nebudem vám teraz tu uvádzať, čo je lepšie, horšie, aké sú výhody a nevýhody. Osobne sa mi skôr lepšie pracuje s google ads, preto budeme vytvárať bannery v podporovaných formátoch na google ads, viď obrázok nižšie:
Vytvoríme si dva základné bannery. Jeden, ktorý môžeme
nazvať ako Skyscraper (mrakodrap). Ten je síce hojne
využívaný, avšak bohužiaľ sme v jeho prípade veľmi obmedzeni šírkou
(120
x 600
) a je teda len na našej fantázii, čo tu
dokážeme vymyslieť. Druhý banner bude formáte 300
x
250
. Tu už môžeme našej fantázii využiť o niečo viac a
vymyslieť, akým spôsobom budeme tento formát reklamy prezentovať.
K čomu má slúžiť banner
Banner samozrejme nie je len o obrázkoch a ilustráciách. Mal by obsahovať
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V praktickej časti lekcií si opäť ukážeme, ako vytvoriť ďalšie firemnú identitu. Tentoraz sa zameriame na reklamné bannery, ktoré stretávame dnes a denne.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.