12. diel - Tvorba firemného webu - Úvodná stránka
V predchádzajúcom článku, Tvorba firemných identít - printovej materiály , sme si precvičili tvorbu jednoduchý zľavových poukážok, ktoré nám môžu pomôcť k zisku nových zákazníkov.
Teraz budeme pokračovať a ukážeme si, ako si vytvoriť ďalšie podstránky a čo všetko môžeme využiť na to, aby náš web bol pútavý, ale zároveň nebol príliš preplácaný.
Opäť budeme vo veľkom množstve prípadov využívať vodítok. Chceme mať všetko súmerné, tak odporúčam zobraziť si pravítka, zapnúť si automatická vodítka a priťahovanie na obrazové body!
Podstránka: Čo ponúkame
Na tejto podstránke môžeme opäť využiť našu fantáziu a urobiť si jej tak, ako najlepšie vyhovuje nám, prípadne aby zapadla do našej firemnej kultúry. Dominantou tejto podstránky by malo byť menu, ktoré upozorňuje zákazníkov na to, čo naše kaviareň ponúka.
Rozmyslíme si, ako chceme našu stránku poskladať a vrhneme sa na tvorbu.
Menu
Pred samotným začiatkom si samozrejme opäť na vrch stránky vložíme naše vytvorené menu. To bude rovnaké na všetkých podstránkach, pretože slúži ako navigátor a orientačný bod. Nie je dobré meniť kompozície menu na každej podstránke. Bolo by to náročné pri samotnom programovaní webu.
Úvodník
Pod menu si opäť môžeme umiestniť nejaký ten objekt, alebo text, ktorý nám bude
...koniec náhľadu článku...
Pokračuj ďalej
Minul si až sem a to je super! Veríme, že ti prvé lekcie ukázali niečo nového a užitočného.
Chceš v kurze pokračovať? Prejdi do prémiové sekcie.
Kúpiť tento kurz
Obsah článku spadá pod licenciu Premium, kúpou článku súhlasíš so zmluvnými podmienkami.
- Neobmedzený a trvalý prístup k jednotlivým lekciím.
- Kvalitné znalosti v oblasti IT.
- Zručnosti, ktoré ti pomôžu získať vysnívanú a dobre platenú prácu.
Popis článku
Požadovaný článok má nasledujúci obsah:
V tejto lekcii si dokončíme rozpracovaný projekt webu. Vytvoríme si podstránky ponuku a blog, ktoré budú dobre vystihovať našej firemnej kultúru v kaviarni.
Kredity získaš, keď podporíš našu sieť. To môžeš urobiť buď zaslaním symbolickej sumy na podporu prevádzky alebo pridaním obsahu na sieť.